Αλλαγές στον τρόπο ελέγχου των εισιτηρίων... Άργησαν λίγο όμως....

Ντροπή και μόνο νιώθω για την Ελλάδα μας και το πολιτικό καθεστώς που ονομάζουμε δημοκρατία.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Κος Μιχ. Χρυσοχοΐδης ξαφνικά αποφάσισε ότι υπάρχουν κενά στον τρόπο ελέγχου των εισιτηρίων.

Ενώ τόσο καιρό που ο κόσμος διαμαρτύρεται για το κόστος μετακίνησης του στο κέντρο (με βάση τις μειώσεις των μισθών και της ανεργίας που υπάρχει δεν ίδρωσε το αυτί κανενός. Έπρεπε να πεθάνει ένα παιδί για να επανεξετάσουν το θέμα..
Όσο το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ θλίψη μου προκαλεί αλλά και απογοήτευση για τους ανθρώπους που επιλέξαμε να οδηγήσουν την χώρα μας έξω από αυτήν την δύσκολη κατάσταση.
Ωστόσο ο ελεγκτής και ο οδηγός συνεχίζουν την δουλεία τους πριν ακόμα ολοκληρωθεί η νεκροψία του νεαρού σαν να μην έγινε τίποτα.
Αν το περιστατικό συνέβαινε σε οποιαδήποτε άλλη "σύγχρονη χώρα" και οι 2 θα ήταν σε υποχρεωτική άδεια άνευ αποδοχών.. Όχι όμως στην "σύγχρονη Ελλάδα" του σήμερα..


Διαβάστε το άρθρο της O.SY. BUS DRIVERS που ακολουθεί:

Για αλλαγές στον τρόπου που ελέγχονται οι επιβάτες γα τα εισιτήρια στα μέσα μαζικής μεταφοράς έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχ. Χρυσοχοΐδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση της εφημερίδας Δημοκρατία.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης παρέπεμψε, όμως, για τα περαιτέρω στον αρμόδιο υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, υποστηρίζοντας ότι εκείνος χειρίζεται το θέμα. Ο τελευταίος, σε χθεσινές δηλώσεις του, παραδέχθηκε ότι «υπάρχουν κενά στη διαδικασία ελέγχου εισιτηρίων», χωρίς να αναφερθεί λεπτομερώς στις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο. Μετά τις σοβαρές αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών συνιστά ψυχραιμία, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ υποστηρίζουν ότι οι διοικήσεις των αστικών συγκοινωνιών έχουν μετατρέψει τη διαδικασία ελέγχου εισιτηρίων σε «κυνήγι κεφαλών». οι ίδιοι κάνουν λόγο για ελλιπή εκπαίδευση και για ανάγκη λήψης μέτρων, ώστε να μην επαναληφθεί το τραγικό συμβάν του Περιστερίου. Το μπόνους (φτάνει το 50% επί του προστίμου, με το καθαρό ποσό να ανέρχεται σε 18%-20%) που λαμβάνουν οι ελεγκτές της ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) θεωρείται ότι ενισχύει τα «φαινόμενα ανθρωποφαγίας». Πολλοί οδηγοί κάνουν τον ελεγκτή, μετά τη λήξη της βάρδιας τους, καθώς, εξαιτίας των μεγάλων περικοπών στους μισθούς, έχουν ανάγκη τα επιπλέον χρήματα.
Χθες, ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Νίκος Σταθόπουλος, υποστήριξε ότι οι ελεγκτές των ΟΣΥ εισπράττουν όντως ένα ποσοστό από τα πρόστιμα, όταν αυτά καταβληθούν. Πρόσθεσε, όμως ότι, σε κάθε περίπτωση, τα χρήματα αυτά δεν ξεπερνούν τα 200 με 250 ευρώ το μήνα (όσα πρόστιμα και αν επιβάλουν), καθώς περιορίζονται από τα ισχύοντα για το ενιαίο μισθολόγιο στο Δημόσιο. Η Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ (στα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως ο ηλεκτρικός και το μετρό, δεν προβλέπεται μπόνους, καθώς διαθέτουν επαρκή αριθμό ελεγκτών) υποστηρίζει με χθεσινή ανακοίνωσή της ότι έχει προτείνει τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο ένα ευρώ, καθώς και δωρεάν μετακίνηση για ανέργους και χαμηλοσυνταξιούχους.

Κύριε Χρυσοχοΐδη που πετάξατε το μπαλάκι στον Κύριο Παπαδόπουλο δεν νομίζετε ότι είναι λιγάκι αργά για να λέτε πως Θα!! κάνετε για άλλη μια φορά αλλαγές;;
Πόσοι μάρτυρες ακόμα για να καταλάβετε πως η πολιτική λιτότητας της Κυβέρνησης σας, Σκοτώνει....

Ιάκωβος Ι. Γ.
Για το Ελληνικό Blog Πληροφορημένος
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...